vrijdag 28 mei 2010

Poppenhuis...

... dat je kunt opvouwen gemaakt door: mijn lieve moeder Ans! Ze heeft het zo'n 35 (!) jaar geleden gemaakt voor mijn zus en mij. Het was een heel karwei, maar ik vind het resultaat prachtig! Vandaag gaan we met z'n drietjes nog moederdag vieren en wordt ze lekker verwend. Mam vindt 't vast een superleuke gedachte dat nu iedereen haar werkstuk kan bewonderen.



Folded doll-house...
... made by my sweet mom Ans! She made it for my sister and me about 35 (!) years ago. It took a lot of work and the result is stunning! Today the three of us are celebrating Mother's Day and we're giving her a special treat. Mom will be very surprised to see her work of creativity on my blog especially now she knows everybody can admire it.

6 opmerkingen:

  1. Wauuuuw wat heeft je moeder dit super
    mooi gemaakt

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat leuk zeg dat dit zo goed bewaard is gebleven.... en wat heerlijk als je je moeder nog hebt om alles met je te delen..... groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh wat is dit supergaaf zeg!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Now we know where you get your craftiness from!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi

    wat mooooi!!!!
    heel erg leuk gemaakt!!!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen