woensdag 19 september 2012

Vintage

Even wat geprobeerd met distress inkt op 'n acrylblok: tattered rose en aged mahogany erop gedept, pearl glimmermist erop gespoten en mijn kaart erop gelegd. Daarna heb ik de vintage stempel afgedrukt en deze hier en daar ingekleurd met de acrylic paint dabber (silver). Wat plakparels en een tekst en de eenvoudige kaart is af!
Tried something with distress ink on a acrylic block: used tattered rose and aged mahogany to stamp directly on the block and pearl glimmermist for some sparkles. Then I put my card on it. Took a vintage stamp and used acrylic paint dabber (silver) to colour my stamp. Sticky pearls and a text stamp to finish of this simple card!

2 opmerkingen:

  1. Mooi, het is een heel artistiek geheel zo! Leuk om dingen te proberen, hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Per toeval kwam ik op je blog terecht! Wat ontzettend leuk dit :) Krijg zelf gelijk helemaal zin om creatief te doen. Ik wil graag een hele grote poster van mijn dochter op poster printen maar zelf bijvoorbeeld een collage maken met foto's is eigenlijk ook wel heel erg leuk :) Ga dit weekend maar eens aan de knutsel. Nogmaals super leuke blog!!!!

    BeantwoordenVerwijderen